Borta bra, men hemma bäst



image35Jamen idag har det funkat bra för mig. Sov till åtta, så jag kom upp precis när kriget (Olivia 7 år) traskat iväg till skolan. Frulle och promme i höstkylan. Frost var det tillochmed.
Sedan har det vart seriöst pluggande heladagen,men med pauser.

En sådan paus var en trevlig fika med Britta och Majvor (aka Stina och Johanna)
De åt och fikade vaniljhjärta och drack kaffi, sedan diskuterade de diverse botemedel mot munsår och läste innehållsförtecknignar. Åhå jaja, det är hårt när man börjar bli till åren;)

Imorgon blir det köpa ny resväska, min nuvarande väger SEX kilo. Sinnes.


Jag säger då det, det är bra att vara borta. Men ibland är det faktikst väldigt skönt att vara hemma.
Som idag tillexempel.
Det tycker nog denna där som kommer all the way från götet för att vara hemma.

                                                                                                                              
Jag hatar att texten inte kommer där man vill men jag orkar seriöst inte.
Slipper man äntligen Dreamweaver, lägger man inte onödig energi på sånt. End of story. Adios.







"You wanna get in my world, get lost in it 
 Boy I'm tired of running, lets walk for a minute"


Kommentarer
Postat av: s t i n a

HAHAHA ajg heter Britta på heltid nu då..ok?!
tack för myspys igår, me like! hörs snart t a c k

2007-10-24 @ 09:49:23
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0