...Hate my day

image28

Vackrare ung mö får man leta efter.
Återigen har hon gjort det, som en liten god fe i mjukisdress har hon fixat det mesta åt mig idag och igår.
Tack, ännu en gång. Ropen skalla, Ida till alla.

Men när hon försvann till Habo gick allt utför.
Minneskort, photofuckingshop och fel format. Fan och hans moster.

Men nu klockan 21,53 är jag klar med den delen och kan sätta igång med den andra.
Läsa med latte, jihaa.

Idag var det inte mycket cake.
Bara death.

"Try some manners fuckface"

Kommentarer
Postat av: s t i n a

okeej det är du som kan sånt här men jag tycker kortet ser jätte fint ut bruuuden! :)

2007-10-17 @ 11:18:46
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag hänger inte riktigt med. Du tycker inte klippet är det minsta roligt, men ändå citerar du det hela tiden? WEIRD! ;P

2007-10-17 @ 17:30:47
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: ida igen och igen

kommenterar visst hejvilt här på bloggen.
men blir så glad över allt fint du skriver.
så du vet liksom.
och tack för igår. massa mys och bör göras om.

2007-10-20 @ 09:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0