Hösthärligheter


image15

Så känner jag faktiskt just nu. Det är härligt med höst. Höstväder och höstkläder, mys och skivsläpp. Mycket plugg men igår tyckte jag att höststädning av garderoben var viktigare. Det är faktikst lättare att plugga när man känner den inre lyckan av likadana galgar och tröjor i färgordning.

Jag gillar även kastanjer. Därav fotot från vårt fotomaraton i onsdags. Andra favoriter i dagarna är valnötter. Det är verkligen gott. Hassel och cashew kommer på delad andraplats.

Hade ett samtal med en ung man häromdagen som tyckte att bloggar ska innehålla intressanta vinklar och kommentarer på viktiga och intressanta ämnen.

Detta var min respons. Mo haha!

Kommentarer
Postat av: s t i n a

tack för igår! myyys på hög nivå :)

2007-10-03 @ 17:16:23
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0