Hysterisk Historia

image39Förlåt fina IDA, var bara tvungen att snotta denna bil av dig.
Den var tvungen att representera dig i detta inlägg.
Du är ju fortfarande himla läcker.

Saken är den att du har jag haft en Historialektion.
Sitter brevid Ida. Blond och blondare, bänk vid bänk.
Det börjar bra.
Vi har gjort instuderingsfrågorna och känner oss
smartare än vanligt.

Lärare & Ida:
L: Vem var då Kung Ludvig?
I: Jomen, han var väl kung i Sverige?!
L: Nääääj, men åh, nämen inte i Sverige.
I: NEH just det. ENGLAND var det ju!!
L: Eeeehhhmm....Näää. Frankrike.
I: Jaja ja. Frankrike då.  Men jag visste ju iallafall att det var något sådant.
Andrea: Sverige, England, Frankrike.Typ något sånt. Same shit.

Men alla kan ju faktikst inte vara bra på historia.
Men följande är väl lite av allmänbildning, trots att man inte vet hur det smakar.



Andrea och Ida:
A: Åh, ikväll ska jag äta Ben & Jerry´s glass för första gången.
I: Va?
A: Ja, Ben & Jerry´s glass. Den som finns i så många olika smaker.
I: Nää, vadå?
A. Jomen du vet, dom säljer det på Videomix i ett eget kylskåp,
I: Ahaaaaaaa. TOM och Jerry!!!
A.: Ehm....nej.

IDA det finns inte många som kan göra en så glad, fast du inte ens är här i skrivandes stund.

Hon ska banne mig få ett vykort.








För jag ska till Turkiet om typ ett dygn. Mohahaha...

Kommentarer
Postat av: Syrran

HAHAHA. lite små kul ja. Men den kommer inte upp i Kent-nivån ;)

2007-10-26 @ 21:31:13
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: historiken och glasskungen ida

hahaha. alltså. ibland lyckas man. det är bara är så. och du har lyckats vara med vid flera tillfällen.

och tack för allt fint du skriver. blir alldeles varm i hjärtat.
tycker det är himlans fint att vi har börjat hänga mer nu. eller ja, en gång utanför skolan senaste tiden (men fler ska det bli!!)
men i skolan och så menar jag.
i like you.

2007-10-27 @ 12:35:49
Postat av: räka

HAHAHAHA!
det var typ roligast idag.tom och jerry.haha
trög tjej.moahahah

2007-10-31 @ 16:56:01
Postat av: Lauritshelena

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2008-05-12 @ 14:58:00
URL: http://www.pandablogs.com/lauritshelena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0