Make my day

image25


Igår kom jag hem från en fullproppad helg på skepparhomens spa.
Jag och de andra 16 bästa säljarna av i.d Bare Minerals blev ompysslade och tränade i dagarna tre.
Helt totalt underbart.

Det hände så mycket att jag inte vet vart jag ska börja men det var makeup training med en av Sveriges mest erkända och kända makeup-artister- Sara Flygare. Och de som ej förstår hur häftigt det är att få jobba med henne kan göra denna jämförelse.Du vill bli kock blir drillad av Jamie Oliver.
image27
Jag fick vara hennes modell när det skulle göra 40- tals make. Det var lite skoj.
Annars var det vinprovning, behandlingar och lyx i drivor. Inte SanFran, men pretty fucking close.

Välbehövlig fika idag med Stina, väldigt bra stressa ner meducin.
Nu ska jag undersöka familjens elräkning, tack för den Sam.

image26

Jag är trött.
Men det bara att härda ut.
För det som inte dödar, härdar.
Eller som pappa och systern skulle sagt.
"Cake or death?"

Kommentarer
Postat av: s t i n a

tack sötnos för en mysig stund!
hörs snart pusss

2007-10-15 @ 21:19:43
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Sofia

"Ööööhm... cake please!" ;)

2007-10-16 @ 21:25:03
URL: http://combatbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0