Mongonstund har guld...

image38Åh, vilka härliga dagar vi har här i Jönköping! Och speciellt mornar. Idag slutade vi tidigt från engelskan så jag tog tag i mig själv och promenerade munksjön runt. Loooovely!
Lurre med mamma, fina firren med potäter. Haha, nu har jag kommit in i ett såntdär härligt/töntigt Hudoteket språk. Men så länge jag inte säger "häftisen" ligger jag i lä.

Igår var det sent ännu en gång i munkaskog. Stjärnhimlen därute är f a n t a s t i s k! Så även sällskapet.
Därute fick jag glass med bär och grädde, och på tal om glass kom jag på mig själv häromdagen.
Jag har inte testat Ben & Jerry glass! Detta är ju katastrofalt, men anledningen är att det finns för många smaker.
Jag kan inte välja. Några tips?



Nej, det var värst vad jag har hållt på med bara mig på senaste. Jag har "kommit på" och "tagit tag" i mig själv.
Det kanske är dags att jag ger mig på någon annan...

Perhaps Perhaps Perhaps.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Gillar du choklad ska du prova den med chokladglass och äkta brownies, fast alltså, den är sjukt mäktig, och lite för mycket - men ändå värt att testa!

2007-10-26 @ 00:55:57
URL: http://www.daniellesblogg.se
Postat av: s t i n a

jaa den ä min favvo med. det var ju det jag sörsökte förklara för dig ju! ringer dig senare vill hinna tjata innan du åker till dom varmare breddgraderna (: poss på min piingla

2007-10-26 @ 09:23:41
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0