Mössor i massor


image20
Du ser vägen.
Du ser den bestämda blicken.
Vägen och jag mot världen.
Eller mot Bullarna för att vara exakt.
Bring it on...

Idag var det studentmössprovning i ottan.
Älskade B-unit, när ni stog där och pratade
om att ni skulle skriva fett nice på mössorna
samtidigt som jag och Jessica speglade oss
fick jag en sån där känsla. Fjärilar i magen
kallas det. Jag blir pirrig och det är hela åtta
månader kvar. Sinnes!

Hyllning till Björn och till att det faktiskt är fredag, The Cure.
B- unit for life, fett nice.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad fina bilder du har!

2007-10-05 @ 21:21:25
URL: http://linneahansson.blogg.se
Postat av: Andrea

oj oj oj, man tackar!

2007-10-05 @ 22:02:17
Postat av: Sebastian

Yeah, b-unit! Utspringet!

2007-10-06 @ 13:06:33
URL: http://sebastianjonasson.blogg.se
Postat av: ida

hejjagheterandreaochärbaraalldelesnaturligtvacker.

2007-10-16 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0