...So put on your hat because the forecast is rainclouds.

image32Ha, gick ni på den lätta.
Nänä,
på lördag är det sol som
gäller för hela ätten Olofsson.
Efter denna helg med grådassiga
moln är det läge för lite miljöombyte,
och kanske, kanske en lättare bränna.

Oj oj oj, den här helgen har
vart sprängfylld med smaskiga
händelser.
Efter jobbet i fredags begav jag med till
Ida och hennes fina, nya hus i Habo.
Uuutsökt lasagne med extra krispigt täcke.
Det är faktikst inte lätt det här med
temperaturer, jag håller med Ida.

Efter detta en ride hem till räkan som bjöd på
te och mys. Thank you laaaadies....

Sedan ännu en ride, till jönköping och
diskussioner under stjärnorna.
Mamma, I love your car but not the blinkers.
They have serious problemas.

Lördag
Jobb och sedan fika med Johanna. Detta är som vanligt en mycket trevlig fika, för när Johanna är det som det alltid har vart. Okomplicerat, otjafsigt (får man säga otjejigt?!) och oerhört nice.

Blev sedan bjuden på middag igen!!
Hur lyxigt kan det bli på en helg då, jag säger då det...

Lite sömn. Men många latjo grejer denna helg. Idag har det vart promenad och plugg. Får väl se om Stina vaknar  och blir människa någon gång så vi kan dejta lite. Det vore fint.

Bye bye.
 
"My favourite thing about you
Please don't get me wrong
How natural it feels
Five Minutes without talking"

Kommentarer
Postat av: s t i n a

f ö r l å t! jag isolerade mig från världen igår. när kan du ses? hur går du i skolan denna veckan lunch? fika imon kväll????? saknar dig

2007-10-22 @ 16:44:11
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0