Some days


Vissa dagar vill man bara lyssna på party pepp musik.
Andra vill man hellre höra höstig depp musik.

Idag är en sån där dag när jag lyssnar på aggresiv, egentligen ganska dålig, tjej pop/semirock.
paramore är sån musik.

"Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change
And about forgiveness, we're both supposed to have exchanged
I'm sorry honey, but I'm passing up..."


Det behövs lite sånt när man är söndagsdanken och inspärrad i bokbubblan.
Imorgon är jag expert på humanbiologi.

Näää, jag måste ändra min inställning till söndagar. De faktikst inte alltid sådär grå och dystra. Idag är säkert bara ett undantag. Yuck...

Imorgon är en ny vecka med nya möjligheter, ska till stockholm i helgen, Tjoho.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

andreaaaa hur gick det igår??? nyfiken i en strut. ringer dig senare pusss

2007-10-09 @ 14:50:05
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0