Andrea i ett nötskal

image15

Jag lovade smaskigt, så här kommer smaskigt. Eller något åt det hållet iallafall. Jag brukar inte hänga på sånt där som kedjebrev men utmaningar bangar jag inte på. Näver.

Ida, here you are.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel?: Ja.
2. är du lycklig?: Yes, indeed.
3. är du uttråkad? Jag är sysselsatt men det vetti sjuttion om det är med rätt saker.
4. är du ledsen?: Över att jag inte är klar med naturkunskapen, annars nej.
5. är du italienare?: Vilja vara?
6. är du en cooling?: Haha, somliga säger att jag hatr pondus men med sprutor och...NEJ, jag är ingen cooling.
7. är du från irland?: Nej.
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: 21 år. Con grats.

SJU SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Förälskelse, men inte kärlek. FÖRUTOM när det gäller kläder, skor och smycken. (klyscha, men jag bjuder på den)
2. har du någon gång blivit sårad?: Ja. Såpavarning igeeeeen...
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jajamensan.
4. har du gillat någon utan att berätta det för honom?: Nae..Jag är mer för taktiken "want it? Go get it"
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: jo...
6. har du haft en hemlig beundrare?: Ja faktiskt! Fast han var inte hemlig så länge. Sedan blev han bara mystisk.
7. vill du gifta dig när du blir stor?: Nej. jag vill gifta mig när jag blir äldre.

NIO TVÅ ALTERNATIV
1. hår eller ögon?: Hår. ( kom igen, ögon är så old fashion...)
2. katter eller hundar?: Katter
3. tv eller internet?: internet
4. coca-cola eller pepsi?: Nej tack.
5. utekväll eller romantisk hemmakväll? Det ena utesluter inte det andra.
6. pengar eller lycka?: se ovan.
7. dag eller natt?: Dag.
8. msn eller mobil?: mobil
9. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Man tager vad man haver.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Haha, ja!
2. brutit ett ben?: Inte ben, men korsband. Skidor är livsfarligt, man ska hålla sig till After skin. Utan att skiia.
3. gjort nåt du ångrar?: Ja, men det är inget att lägga energi på nu. Gjort är gjort.
4. hoppat bungee jump?: Ha, you wish.
5. ljugit för någon du tycker om?: Tyvärr
6. ätit en hel tårta?: nej, men ett helt glasspaket. Med banan, smulad digestive, chokladsås och maräng. Det blir som tårta.
7. gjort bort dig offentligt?: Ja, alltför ofta. Men jag tänker såhär. De som ser på skrattar antagligen åt det. Och jag skrattar åt det i efterhand. Så det är en win win situation.
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: ja.
9. gråtit när ett husdjur dog?: Dog och dog, vi var ju så illa tvunga att ta bort dem. Undra vad jag grät mest för, att vi var mördare eller att Lady och Masja gick bort. Big dramaqueen på den tiden.
10. velat försvinna?: ja.

TIO SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde?: mamma
2. telefonsamtalet du fick?: Johanna
3. personen du var med?: Erik.
4. roligaste grejen som hänt?: När en förbannad Olivia igårkväll muttrar tillbaka till pappa som säger"nu är du inte snäll" vid läggdags med kommentaren "M, men du är INTE rolig".
5. personen du smsade: Johan.
6. du kommenterade?: Muntligt- pappa.
7. du tillbringade natten med?: Bjärven (aka Syster Olivia)
8. du kramade?: Erik.
9. sång du sjöng?: "You had time" med Ani DiFranco.
10. du åt?: Äpple med kanel och nötter samt en dadel.


Smaskigt? Inte så värst.
Men det är det bästa jag kan erbjuda för tillfället.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0