Kalas helt enkelt

  • Lördag

    Får min första p-böter mellan klockan 08,51 och 08,52. Skulle in och hämta lunch. Står för nära korsningen och helt plötsligt kostar min räksallad inte 60 kronor längre utan 600 jäkla svenska riksdaler!!!

    Jobba och mejka, mega mycket folk i butiken. Jag är fortfarande bitter.

    Hem, svida om, kommer till Stina, får en flaska med bubbel. Inte lika bitter.
    Massa trevligt folk, asgod mat som Stina lagat själv. duktig kicka.
    Club enkelt, trevligt.
    Sällskap, trevligt.
    Promemad hem i pumps. Major mistake. Manglade tår. Men men, man skördar som man sår...

    Idag har jag dragit ut hela min garderob för rensning och nu orkar jag inte plocka upp skiten.
    Det var dagens i-lands problem tror jag bestämt.

    Nu ska jag lyxa och ägna mig åt chicklit.

    Because I´m worth it helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0