Livet på en pinne

image17


Mina damer och herrar!
Mitt liv på en pinne är nu högtidligt både avslutat och påbörjat.
Alla arbeten är klara, rapporterna är färdigpläderade och jag gjorde för nyss min sista muntliga engelskaredovisning. Alltså, jag är inte längre bästa kompis med min minnespinne. Den ska nu få ta semester och njuta av vilan, just as me.

Och på tal om det, igår när jag slutade skolan ringde Stina och jag kunde säga " ja tack, jag kommer på kaffe på momangen". När hände det senast, if I may ask?
....

...

Inte Någon gång under de senaste åren tror jag, haha! Så det blev framtidsplanerande, pladdrande och slurpande på typ det godaste kaffet ever. I solen med solskenet herself, Stina. Som by the way fyller utgång i USA och det firar vi på lördag. Looking forward to it, but what to wear, what to wear..?

Igår blev det även fredagsfikabak (ingen död, ingen bränd), promme i solskenet både på kvällen och till skolan, tacos, greys och sex and the city. DET kallar iallafall jag livet på en pinne!

Ut i solen, jamen! (okej, jag kom på mig själv med att säja "jaaamen" högt och tydligt i pesets bibliotek. Jaja, dagens pinsamheter är morgondagens humor)


Okej jag erkänner. Lite av positiviteten kommer från mitt MVG:ade projektarbete.
JA, jag är nöjd, för JA jag kämpade arslet av mig för det. tack tack.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

du ska vara NÖJD jag är STOLT kompis!
tack för den smickrande enögda bilden ,
idag är det freeedag :)

2008-04-25 @ 10:28:23
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0