Lunarstorm- Tack!

Jag blev så studentångestaktig så jag gjorde något förbjudet.
Jag gick in på lunarstorm.
Förvånandsvärt att mitt medlemsskap fortfarande finns kvar.
Men lyckligtvis gjorde min dagbok det också.
Jag ville se vad jag gjorde på den tiden.

Hittade då detta citat, sagt för ett antal år sedan av Ida Bohm  , som lyckas lära mig något nästan varje dag.

"Om man känner att man verkligen inte inte vill, då lägger man en sån feting loshk i den andres mun, så har man hånglat för en hel vecka!"

Jag skrattar fortfarande åt det men har fortfarande inte testat.




Och nej, kommer förmodlingen inte göra det heller.

Haha, det var det. Korta inlägg var det som gällde nu, remember?
Puss

Kommentarer
Postat av: ida

haha, justdet! detta fantastiska visdomsord hade jag nästan glömt!! måste snart tillämpas ;)

2008-04-23 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0