My Barcelonababy is back!

image106

Och så även våren som varit saknad sedan förra året. Missförstå mig rätt, jag är en vinterbrud och kommer (observera, NÄR inte OM) vara det i en vit skrud så småningom aswell. OM det är snö och sol det vill säga. Annars kan det vara med vintern.

Som många påpekat är jag lite svår. Nu när det är vår. Till mitt försvar har jag att säga att nu är det inte lång tid kvar i skolan , så jag lägger det mesta krutet där. Har man gjort det hittills ser jag ingen anledning att växla ner nu. Jag är omöjlig, Erik, jag vet.

Häromdagen hämtades studentmössan ut och det är konstigt, alla är ta mig sjuttion apsnygga i den! Alla passar i denna vita skapelse som ska pryda våra små färdiglästa huvuden fredagen den 13:e. OH MY GOD!!! Jag får svindel, ångest och konstiga pirr-ryckningar. Det är SÅ HIMLA synd om mig.

Not.

Jag shoppar sönder min framtida lägenhet i våryran men det skiter jag i. Varför snåla när man har pengar?
Och jag säger som min mor en gång mässade för familjen Olofsson (när pappa Olofsson frågade hur tusan hon kunde köpa skitblaskan aftonbladet för typ 100 spänn på Kanarieöarna)

"Varför ska allt vara så billigt för?!"

By the way, Stina, känd från JP ni vet (möhöhö)
är tillbaka från sina blöta festnätter i Barcelona and I like it!
Nu väntar jag bara på att mitt andra blonda
yrväder ska behaga komma hem.
Då är läget som det ska vara i det nu halvtomma Jönköping.


Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :) Hoppas allt är lungt? Ha en trevlig dag!

2008-04-06 @ 10:49:02
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: s t i n a

tack för idag hjärtat!
onsdag nästa :)

2008-04-06 @ 20:06:26
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Johanna

baby jag ar snart hemma:)

2008-04-07 @ 00:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0