Positivitet

Jag har börjat mitt nya liv. Och nej, det går inte ut på att byta bort bregottet eller snåla på bananerna. Nej nej, detta gäller något helt annat.

Positivitet.

Jag har nog alltid sett mig själv som positiv, men jag har aldrig insett hur mycket jag har att vara positiv över förrens nu. ( att jag äntligen kan stava till positiv är ju i sig en sak att vara glad över).

Så idag gick jag upp tidigt, åt min superba frukost med min egenrostade müsli, gick ut och prommade i 50 minuter med P3  i öronen. För med en promenad tänker man mycket bättre har jag fått för mig.

Men likförbannat sitter jag här i mitt naturkunskapselände och har fastnat. Men det finns säkert ngt positivt med det också.

Snart ska jag ner på stan och käka lax utan rödlök fast med pinjenötter på Bennys. Ikväll blir det yoga och läsning. För yoga är inte alls jobbigt och att plugga är inte ett dugg tråååååkigt. ( positiv var det ja..).

Fuck this.
Jag är posetiv när jag känner för det.
Jag slutar.
Jag erkänner, jag är inte kvittrande knippe always.

So....there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0