Prestationsångest

Jag har seriösa problem.
Prestationsångest kan man ju ha, men jag har det i förhållandet till min EGEN blogg.

Alltså, jag ska försöka lära mig att skriva lite kortare inlägg, så kan de komma lite oftare också. När jag läste extra textkommunikation för det första vi lärde oss när det kommer till webbtexter att:
1. De får INTE vara för långa.
Folk orkar helt enkelt inte hänga framför en skärm i tusen år. Och de som är inne på arbetstid och läser, ja de har helt enkelt inte tid.

2. Det ska vara smaskigt!
Ja, det är väl därför man läser bloggar och annan skitlitteratur. Man vill veta mer om personen i fråga, komma under skinnet, veta om den personer har lika sjuka morgonvanor som en själv. Och helst ska man få bli skadeglad någon gång ibland också.

Nummer ett bryter jag mor hela tiden, ändring på det.
Nummer två ska jag bli bättre på, men det kommer i nästa inlägg för nu är detta redan waaay to booring.

Over and out!

PS. Jag har för några minuter skrivit klart det sista provet jag någonsin behöver skriva i skolan, om jag inte vill motsatsen. FIRA på  Olearys med brudarna ikväll. DS.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

hello cookie!
call me miss you redan höhö
vill höra om ditt lilla möte!
pusss

2008-04-19 @ 18:15:51
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0