Produktivitet

Sorgligt faktum.
Jag börjar skolan närdå?
Svar: 11,10.

Jag ställer klockan närdå?
Svar:07,00. Ja det gäller ju att komma upp och vara produktiv...

Jag vaknar närdå?
Svar: 06,15.

You wonder why?
Svar: BJÄRV VID MINA FÖTTER!!! (en korsning av en brörn & en järv, min syster är av det släktet)

Hon har kommit på att det är ingen idé att få in till mamma järv och pappa björn så istället slinker hon in till syster giraff.

Alltså, jag är en sorglig människa som sitter i skolan och är produktiv två timmar innan start. Vem fan kom på ordet produktiv anyway...



Igår fikade jag med lovely Stina. Åh, jag mår så bra av denna kvinna. På onsdag vankas det tjejmys för oss. Danke.

Var även på biblan och kom på att det är en oupptäckt skattkista när det gäller snygga unga män. Taaaack igen.

Snart börjar naturen och då ska jag bjuda på kexkalas för jag råkade ha mobilen på under fredagens lektion och så lääägligt ringer det.

Jag skickar räkningen till dig Stina.
13,90.
Börja spara.

Adios.


Kommentarer
Postat av: s t i n a

oooppppsss.
13,90 kan nog min kassa ändå klara av!
dock int eom det ska gångas med 20 då blir jag en snål småläning! snart ses vi ben & jerry låter mäkta bra. kanske en snabb promme innan som dövar mitt otränande samvete?! ja tack

2008-04-07 @ 22:13:36
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Mega, Master, Mystery Man

haha bjärv! den va längesen. vill nog ändå försvara bjärven du skriver om med att den e grym på o måla teckningar av sheepworld plus att den kan alla tunes i "så ska de låta" ; )

2008-04-07 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0