Serve it.

Åh, vad jag älskar dagar som denna!image109

Vaknar tidigt pga bjärvintrång. Tar mig själv i kragen,
går ut och köper nybakt bröd. Mysfrulle med DN
och sedan Engelskalektion och utvecklingssamtal.

Prat med min praktikplats, allt verkar super.
Möte med min stilpolis och rumpgranskare, för jeansinköp. Det gick relativt snabbt och smärtfritt.
Sedan fortsatte jag och Stina vår mysdag med lunch på Napoleon och sen var det jordgubbar och vin som stod på inköpslistan.

Powerplate och hemfärd, och som om inte min dag var fulländad redan. En ELLE i min brevlåda!!

NU ska jag plugga efter allt glidande och ikväll blir det vin och vänner.

Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

fan va bilden blev snygg!!!!
tack för igår hjärtat (:
call me later.

2008-04-11 @ 12:53:37
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Elin

asså, nån heeeejd va! ;D

2008-04-15 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0