Soligt som satan

Och käckare än såhär har jag nog aldrig varit. Det är den där solen, jag förstår den inte,men den lyckas med vad den nu gör. Så lovely.

Igår hjälpte jag Suss med hennes matinspirationskväll hon höll för vägverket. Vi åt kamutsallad och dadelbollar among andra misstänkta saker. Men gott var det=)

Sedan agerade jag food delivery till en hungrig student. Vad gör man inte lixom..?

TODAY har vart en härlig dag, och den kommer fortsätta i samma anda.Min första gymträning med suss sen min knärehab för två år sedan. Ska nu ska här musklas till det. Saken är biff.

Stan och lunch med Stina Fina, Tessan och Sara. Gött.

Detta fick bli en kort och...kort uppdatering, för nu ska jag bli bjuden på middag på Anna- Gretas.
Jag känner er avundsjuka ända hit. Maha!

Imorgon är det konungens födelsedag och det är väl värt att fira?
Puss heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0