Gymvalkar och Greys

Nu är dom där igen. Gymvalkarna. Och det gör ont som in i bengt varje gång man ska ta tag i ett sånt där läskigt metallhandtag. No pain, no gain. Men idag var det värt det. När jag som bäst ligger i plankan och typ dör ser jag något intressant i ögonvrån. Tror nog att det var det snyggaste som vandrat på Friskis svettiga parkett. Alltså ett värt gymmande idag.

Ikväll vankas det eventuellt ett luciafirande, får se om mina öron orkar med falksång från ett gäng småkids, och så får vi se om mitt samvete klarar av att inte gå. Hur det än blir vankas det Greys hemma hos FIna Stina i hennes nya, fina lägenhet. Den är så fin så man knappast vill åka dit för då får man ångest över att man själv ska tränga in sig i ett delat boende i utkanten av London.

(och med "man" menar jag "jag"...)


30 dagar kvar
Dagens ord:  Anguish= ångest


Kommentarer
Postat av: stina

snart kommer du min fina (:

2008-12-10 @ 19:45:27
URL: http://stinah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det måste varit mig du såg på gymmet;)

2008-12-11 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0