På botten av en tekokare



Idag råkar det vara en såndär dag.
Man vaknar och huvudet surrar precis
som det brukar göra sekunderna innan man svimmar.
I öronen susar det i vanlig ordning lite värre
bara för att man hade hörlurar på sig igår.
Det är varmt ute fast det ska vara kallt,
det är ju december. Youghurten är slut, och
alla bananer är gröna.
Mamma har gått och köpt sig ett par nya
skinnhandskar fast hon ska få det
av mig i juklapp.

Fast mest av allt är jag arg.
Jag vill helst bara sätta mig
på botten av en tekokare och
gömma mig, och när du kommer
och gör mig sällskap ska jag krypa
ut, hälla i vatten, och sätta i kontakten.

Fuck you right back.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=MqO1b-5RsAs&feature=related

2008-12-15 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0