Dreamteam

Lördag. Precis för två år sedan var jag ute denna kväll med avslitet korsband i Österrike. Söp som satan i gatan och sköljde ner med sjukhus och sprutor dagen efter. Bästa uppvakningsmetoden dagen efter, I promise. "Frau Desirée bitte röntken, jaaa, jaaa"... tänk vad tiden går fort.

Och på tal om tid som flyger har jag gjort lite beräkningar.
Till den 13 juni är det cirkus:
8 fotolektioner
10 religion
20 historia... ja osv i samma stil. FATTA HUR SNABBT DET GÅR!

Idag har jag jobbbat med Lollo i burren. Dreamteam, minst sagt.

Kvällen spenderades med mamma på china palace. Väl hemma blev det först melodifestivalen (jag skäms) med kväljningsvarning. Senare gjorde jag äpplen med knaprigt kaneltäcke i ugn med vaniljklass och kaffi. Detta ackompanjerat av Titanic. Lövely.

Söndag.
På morgonen har jag pysslat och gjort hotellfrulle till mor och syster. Njuter av ett hus i stillhet. Paps och Oliven är och åker skidor.

Nu måste jag göra färdigt mitt projektarbete och FY MIG om jag försöker göra ngt annat.

På måndag kväll är jag en lyckligare människa.


Kommentarer
Postat av: s t i n a

ring mig när du ä klar darlo!

2008-02-11 @ 11:48:54
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Balderelle

Nice site, cool background. toni.

2008-08-27 @ 12:11:41
URL: http://balderelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0