Engelska och Elin

image99



Idag har det hänt grejer.

Jag har satt punkt på elva sidors engelskt blaj om att fler äter sig till döds än svälter sig till döds.
Ett noll till mig.

Åt lunch med paps på Meza.
På tal om att luncha. Häromdagen fick jag ett påhopp av några matsalsälskare. De tyckte att det var så himla konstigt att jag kunde lägga pengar på att äta ute typ två gånger i veckan. Man blir ju så trött. Hur mycket kostar era drinkar på krogen liksom... A lot more than my fine white whine, men kycklingspett är så in i helskotta mycket godare än grönsaksgegg.
Och sällskapet är oftast trevligare. 

Vid hemkomst fann jag en fint,brunt paket på sängen inneållande Elin Sigvardssons nya platta.
Enjoy.

It´s a shame
Could you spare me some time
have some coffee or whine, just sit down and talk 
like two grown-up people would
I'd like to try that if you could
.................................................

So, come see me toningt 
we'll get drunk for old times 
leave it undefined that somewhere along the line
we went wrong, you and I
There are so many lies
let us meet eye to eye
I won't pick  a fight just, straighten a thing or two out.
Unravel every needless doubt...

Kommentarer
Postat av: s t i n a

SÅ JÄVLA BRA LÅT!

2008-02-05 @ 11:57:26
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Mohammed

Hehe men vi har lite rätt och du lunchar mer än en gång Andrea ;-)

2008-02-05 @ 18:26:52
Postat av: ida

vad bra att du har gött sällskap när du är på dina uteluncher iallafall. men du tycker inte du kan säga det direkt till mig istället för att lägga ut det på din blogg?

2008-02-05 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0