"Hur svårt kan det vara?"

Haaaaallo.
Denna tisdag har vart en fantastisk fortsättning på en härlig helg. Sov lagom länge, åt min gröt i lugn och ro, läste hela DN, drack mitt kaffe. Långsamt.

Åkte ner till jobbet och pluggade, fick en hel del gjort. Skolan för en lektion, sedan klipp hos Karro.
Sedan kommer en av dagens roliga delar. Lyssnade av min mobil och då hade Patrik från Photohome ring, alltså VD:n till företaget som tryckte min projektarbetsbok.  Han ville BERÖMMA mig för mitt arbete och prata med mig om hur jag hade GJORT! Tack tack, finally lite cred. Hahah.

Sedan  var The Puma and Pretzel i sitt esse. Jag fick till det med hunden och Puman med fisken. Nästa gång får krigaren också vara med om han sköter sig...

Jo, just det. Helgen spenderades som sagt i stockholm, Underbara stad! Jag och Jutta gick upp samtidigt som solen och promenerade innan frukost. Egentligen var jag där i form av assistent när mor min höll kurs, och det han jag med aswell.

Och mitt nya levnadsmotto efter denna helg är följande.

Hur svårt kan det vara?

Kommentarer
Postat av: s t i n a

åh blir glad av ditt skrivande! längtar efter dig. på lördag är du min (:(:

2008-02-27 @ 09:41:16
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0