Pure Hapiness

Kall och vresig. Och jag vet att även om den ger med sig väntar iallafall något annat som är kallt. Vridmojängen i dushen klockan 06,15. Här kan man göra ett val. Antingen blir man pissed off på vridmojängen för att den inte går mig till viljes och fortsätter agressionen på det kalla vattnet som leder tankarna till frågan varför man i helvete inte bor på Hawai...

Eller så gör man som jag gjorde i morse. Jag stålsatte mig och ställde mig under det kalla vattnet. Intalade mig sedan följande " Jag har en dusch(högst positivt) och jag ska gå till skolan nu. Där lär jag mig kanske något. Om inte annat sitter jag väl och myser i en fåtölj med Seb och ser på film på fotolektionen. Sedan finns det billigt kaffe där med. JAG är PIGG! JAG är HIMLA bra som lägger in kämpet för det mesta. Och fast jag har träningsvärk så jag knappast kan stå så fick jag ju iallafall till det med hunden igår!!"

 Och dra på trissor, det fungerade. Hela dan blev bra! Bra fotolektion, rolig läxa, god lunch, ett tääääämligen givande samtal med Patrik på Photohome. Fick in hela engelskan UTANTILL snabbare än väntat så jag hann gå en promenad,

Supergod köttfärssås till middag, dock utan svartpeppar. Den var slut. Skit. Jag och far fick gå lös på annat.


Och som en bedårande avslutning på denna dag blev det: Knäckebröd, Bregott med skivad banan på. Sött, salt, knaprigt och slajmigt på samma gång. Och så blir det ett sånt härligt ljud när man tuggar som kan reta gallfeber på en pappa om man känner att "payback time" klingar bra i huvudet. Köp svartpeppar för i h...

Pure hapiness.
Plenty of love from The Pretzel

Jag menar....Hur svårt kan det vara?


Kommentarer
Postat av: s t i n a

okeeeej vad käkar du?
kan jag me få ett lyckopiller! MÖHÖHÖ ;)
längtar tills lördag!

2008-02-28 @ 09:02:47
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Johanna

andrea ja skulle maila dig nu men va sjutton har du for mail?haha.. ja vill hora allt om denna patrik som ringt o berommt dig for ditt arbete o vad han sagt..du e sjukt grym andrea!keep up your good work:)

2008-02-28 @ 22:44:03
Postat av: Andrea

Johanna min saknade vän, eposten är [email protected]. Längtar efter rapport! pusspuss

2008-02-29 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0