Stockholm, ja tack!

Idag har det vart späckat schema med kurs i ett nytt märke. Kul.

Men riktigt roligt blir det imorgon när jag, sis och mor ska på vår efterlängtade lyxhelg i storstaden. Tors, fre, lör, söndag ska det bara shoppas, "spa:as", ätas och lyxas för vår del. Looovely.

Jag är i ett litet lyckorus idag.  Yogan igår gick förvånandsvärt bra och jag gjorde stooora framsteg. Enligt mina mått mätt det vill säga. Men inte utan träningsvärk måste tilläggas. Men som jag brukar säga, No pain, No gain.

Ikväll blir det packa, bränna bilskiva och Greys Anatomy för min del.

Imorgon är det alla hjärtans dag och efter att ha läst lite Mia Thörnblom är jag tacksam över att få dela den dagen med den viktigaste personen i mitt liv.

Mig själv.

Mo ha hö.
LOVE/ Me, Myself and I


Kommentarer
Postat av: s t i n a

njut av er sköna helg! jag är avis:)
ring när du kommit hem PUSS

2008-02-14 @ 11:21:56
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: Anonym

hej vannen!tankte bara skicka en halsning fran Barca.saknar dig o planera in en trip hit nu for det e underbart!!PUSS

2008-02-15 @ 19:46:43
Postat av: Sofia

Du vet mycket väl att jag inte menade så, tööönt :P Jag minns den från samlingsåttiotalsskivan jag hade när jag var mindre, det var det jag menade. Och så frågade jag om någon annan mindes den, på vilket sätt som helst. Att du inte fattade det, DAAAH ;)

(btw, jag har ändrat nu. HAHAHA.)

2008-02-18 @ 23:23:40
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: Libanfilippa

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-09-30 @ 09:11:54
URL: http://libanfilippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0