The Pretzel på återseende

Nu ska det yogiseras ännu en gång. Vi får se hur det går, känner mig inte helt 100% efter min lilla sjukperiod, men men. Jag får väl lägga mig i barnet om det blir jobbigt. Inte lika sexigt som the pretzel men whata häck.

Idag har jag slítit med projektarbete nr två, in swedish. Pratade med en Patrik på Photohome och han var himla trevlig. Tänka sig, man blir förvånad när någon är trevlig när man ringer och ber om teknisk supprt. Vart är världen på väg.

Ikväll ska jag till Stina som jag inte sett på år och dar för att kolla in nya ha-begäret, Gossíp Girl.
Vi är också himla trevliga. Precis som du Patrik.

The Pretzel, ett poäng, Patrik flera poäng.



Stina, vi får se om det blir några poäng till dig...


Kommentarer
Postat av: s t i n a

tack för lunchen idag darling! LOVE

2008-02-07 @ 16:41:29
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0