Tillbaka till Stockholm och Sebastian är tillbaka, halleluja!

Jag är hemma från en tjejhelg i stockholm och vill och ska tillbaka redan på lördag. Lovley!
Denna helg var precis så som jag tänker mig lyxig tjejhelg. Spa, shopping, show och shitgod mat.

image101

Efter lite serious spa:ande kom lektant och extramamma Sanna och hämtade oss. I alla hjärtansdag paket Vi fick varsitt prima exemplar av det som tjejerna Hallbäck- Olofsson älskar allra mest. Banan!

image102
Som vanligt tog lektanten sitt uppdrag på fullaste allvar och såg till att vi fick vin också=)

Efter shopping och vin och mat på en resturang (som tydligen var himla hippt, massa folk & kändisar. Nu vet jag vad "fråga olle" Olle föredrar för pasta. Mohöhö...) blev vi förda till hemlig destination.

Boulebar, vad annars?

image103

Spela boule i en bar helt enkelt. Jag och Sanna hade behövde en övningsomgång men round nr 2 ser ni att vi tog ledning från start! (vi var den sprakade röda bollen)

Resten av helgen blev fortsatt shopping, wallmans, mera vin, fräääääääsha maträtter, hotellfrulle och bio. En helhärlig helg helt enkelt, Tack mamma ( och pappa....=)

Idag var det fotolektion och som en strålande sol kliver Sebastian in i klassrummet efter en vistelse i Thailand. Och han hade ett litet paket. Till MOI!  Starbuck´s after coffe chewing gum i en fiiin metallbehållare. "För jag tänkte att du tycker ju om starbucks och så..." Naaaaaw. Gulle dig, Sebastian.

Johanna, skicka ett mail och tala om hur du mår. Det är en order.
Samma gäller för dig Micke, så fort du nyktrat till och hittat ett litet internet.
Och Stina, står fortfarande vår vinkväll i din kalender? Looking forward to it.

Jag jag yogavärk, har pluggat aset så nu är jag värd lite kvalitetstid med Greys Anatomy. Tack Tack,
 

Kommentarer
Postat av: s t i n a

JAAAA det gör den! kan vi inte ta de ti helgen??????? :)

2008-02-21 @ 09:58:30
URL: http://stinah.blogg.se
Postat av: johanna

hej plutt!ska skicka ett mail sa fort ja hinner promise..men finns sa mkt o beratta sa ja behover lite mer tid vid datorn:)nu ska vi ga o handla pa LIDL..anda stallet som har cous cous har i stan..hehe.pusss

2008-02-25 @ 11:40:25
Postat av: Michaelelsa

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-09-23 @ 14:44:11
URL: http://michaelelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0