Släktkalas och packning



Idag var det släktkalas i min smak. Lagom många, lagom länge och jag fick bestämma maten.
Mohö. Det skulle egentligen bli lax men de på Coop trodde seriöst att jag skämtade när jag frågade
efter färsk lax i mellandagarna. Men Daaah, hur skulle jag kunna veta att måndag inte är fiskdag?

Nevertheless, det blev till slut kycklingfile med ungsrostade rotsaker med smarrig sås- Pappas verk.
Sallad med ruccola, bladspenat, coctailtomater, fetaost, rödlök, avokado och rostade pinjenötter.
Efterrätten blev INTE tårta, det bidde fruktsallad av ananas, päron och kiwi med glaaaass- Mina verk.

Grännapraliner och paketöppning. Jag fick en hårfön och det var ju bra för jag har ju en massa hår som måste torka,
speciellt i London. Sen fick jag pappriga saker som ska bli pund samt ett lexikon, guidebok mm.

För övrigt pratade jag med Malin på telefonen häromdagen. Det var lugnande, för hon har ju faktiskt varit i lägenheten som från och med fredag är mitt hem. Och träffat mannen som från och med fredag är min pojkvän. (tja, om man ska lura lagen det vill säga.) Någonting säger mig att det kommer bli himla bra.

Nu har jag varit på gymmet och där såg jag en snygging. Efter ett tag insåg jag att det var R! Killen om jag pratat med två gånger på Caj men alltid tja...dissat i slutändan. MAJOR MISTAKE. Kommer inte ihåg att han var så snygg.

Packning var det ja, imorron fyller jag 20. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0