Back in business


Tjolahopp
då var man tillbaka på banan igen, men om alla hästar är i hagen är en annan femma.
Efter en vecka i istanbul, två i stockholm och en i jkpg utan skola kändes det fantastiskt fint att vara tillbaka igen.
Härligt att träffa gänget igen. Alla i allmänhet men vissa i synnerhet. Jessica min vapendragare i storstaden,m jag hedrar dig men några bäl valda bilder som ett litet "ååh, vad mysigt vi hade".


image55

Pepparkaksbak med allsång, glögg,knäck och inskolning av barn i snuskvärlden.
image57
Vissa kakor var svårare än andra att få upp på plåten. And the war was on...
image58
Alla medel av tillåtna. Eller rättare sagt, alla medel togs till. Av mig.
image59
Till slut fick jag dit Pippi på plåtfanskapet och lyckan var gjord.
Hör och häpna, hon överlevde även av ungnen.
Då blev Jessica avundsjuk och gick loss med kristyren, satte bröst på stackars Pippi som snabbt bytte namn till Picasso. Och imorgon hos Bohm ska vi ha pepparkaksbak igen. Då är det payback time så fett.



Dagen har vart fin.
Speciellt fin blev den när jag träffar Sebastian och han skiner upp i ett sånt där leende som bara han kan.
- Vad fiiiiin du ÄR, säger han.
Tack Seb.

Lunch med Micke och sedan jobb efterföljt av träning. Helt superfin dag helt enkelt.
Denna vecka kommer nog inte bli annat än det.




And I like it

Kommentarer
Postat av: Sofia

"- Vad fiiiiin du ÄR, säger han."

Fick av något skäl starka associationer till din immitation av mamma mu... "Jag är en kaniiiin, vanlig fast ovanligt fiiiin..." ;)

2007-12-17 @ 22:17:22
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: Sebastian

Vad kul att du tycker så Andrea=). Men du är ju snygg så då kan man ju säga det. Hehe.

Jag tar "hingst" från turkietinlägget som en komplimang

2007-12-18 @ 23:09:19
Postat av: Boutottwa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-02-15 @ 11:02:48
URL: http://boutottwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0