"Children, don't buy drugs...


image53


Become a popstar and you'll get them for free!"
 
ho,ho,ho. Fina Love Actually,

Jag går fortfarande på sthlm-moln. När jag var där fick jag äran  att arbeta tillsammans med fotografen Marcus Oliveras då min bäbis, I.d Bare Minerals, skulle fotograferas. Så otroligt duktig är han.

Tankarna om framtiden har samlat sig som en stor, svart klump i huvudet. På torsdag är det exakt sex månader kvar i skolan minus jullov, sportlov, påsklov, kristihimmels, en månads praktik och övriga trevligheter.
And then what? Ska jag vakna upp lördagen den fjortonde juni med en brillijant plan brevid baksmällan eller ska man bara se vart bananskalen leder mig i livet?

Det tåls att tänkas på. Över en lussebulle eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0