Jag är snart nitton...

...och ställer klockan på 08,55 på en söndag. How come? Jo, det är ju julkalendern för tusan. Jag är dömd att vara en jultönt. Våga vägra växa upp.

Idag har det vart uppackning och promenad i mina yyyyybersportiga löparskor från löplabbet. Ni  vet det där stället när de filmar när man springer på band. Mina fötter var tydligen byggda för skor i rosa, vitt och silver. OH så klatschigt.

Sedan var det julbak, Lussekatter och en annan variant som mest liknade en enda stor lussedag med mandelmassa och mandelspån som man sedan skar till rutor. Åt massa framför bras-dvd:n(ja vi är så himla modeeerna i vår familj).Nu är det jag som är degen.

Som synes är jag alltså tillbaka på i jönnet, ve och fasa. Jag ska flytta och det är snart. Missförstå mig inte, jönköping är ju  ganska trevligt, men man måste få vara trött på det efter 18 år. Nytt är nyttigt. och roligt.

"Love actually" är precis vad jag behöver. Klockan 20,00 för att vara exakt.

Later.../A

Kommentarer
Postat av: ille

snygg blogg du har :) kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss!

2007-12-09 @ 19:11:52
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hoppas du får en härlig söndags kväll, hälsningar Felicia! =)

2007-12-09 @ 19:13:13
URL: http://GirlTown.blogg.se
Postat av: ida.

näemen själva kör vi på riktig brasa.

2007-12-11 @ 22:34:17
Postat av: ida

ah, just det ja, den ger värme också.

2007-12-11 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0