Tindra ungjävlar, tindra

Som min tillfällige kollega Magnus skulle säga. Ja, idag gör vi det. Sannerligen.

Dagen inleddes med julkalendern och mysfrukost. In till stan och julhandla lite, nu har jag och Jessica lagat mat och efter den är uppäten är det dags för pepparkaksbak. Knäcken står redan på spisen.

Igår var jag på stan då med och dagen avslutades med fika och bio. "Stardust" var himla bra och Jessica och jag strålade som små stjärnor när vi kom ut ur biografen.

Som sagt, vi tindrar.
Big time.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

ring mig snart,misspissi you

2007-12-02 @ 23:42:04
URL: http://stinah.tjejsajten.se
Postat av: ida

nu är det gjort. håret är av!
sisådär tjogofem centimeter. den du!

2007-12-03 @ 20:17:17
Postat av: Magnus

Det är klart vi tindrar. Vi har även bazookas :-)

/M

2007-12-07 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0