Cirkusen är tillbaka.

image40Regn, moln och hemsk mat.
Så skulle jag ju kunna beskriva min vecka.
Tja, för er skull.

MEN så har inte vart fallet, mina damer och herrar.

Strålande sol, underbar mat, turkost vatten, massa massa glass, trevligt sällskap, EN snygg köksarbetare på hotellet (av typ 1000 men iallafall).
Så, m, det kunde varit värre. Haha.

I korthet så har sönerna med familjer till min farfar Bengt som fyller år spenderat en vecka i Turkiet. Kallt tänker ni. 30 grader svarar jag.
Alltså en elvamannacirkus, med de tre små grisarna i spetsen, Syster Olivia och småkusinerna.







Snövit och Pocahontas (aka, Andrea och Sofia) delade rum och många timmar ihop blev det.
Då förekommer alltsom oftast menlösa diskussioner som denna i sambad med fotografering efter magdans, efter mycket prat om att soffans rumpa är så stor att hon inte får någon bränna på ländryggen:

S: Asså, kolla min rööv. Den är så himla stor. Typ Beyonce rööv.
A: Jaa, mycker röv är det sannerligen.
S: Den tar ju faktiskt upp halva ryggen!
A. säger avundsjukt: Ja, eller halva Ryssland.
S, försvarar sig: Ja meh, midjan är ju smal iallafall.
A: Tja, i jämförelse...

Som sagt, har det vart mycket tjejtjatter.
Nu behöver jag mänger av manlig fägring och normalt, drickbart kaffe.

Tack.

And for the record, så är jag inte tysk, även om jag kanske ser ut som en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0