Lycka!

image48

Ja, nästan det där smilet sitter nu på mina läppar. Inte bara för att jag har haft "klipp och klistra, lek och planera asball fotoresa till istanbul- fotolektion" idag med bl.a Sebastian
(se bild från första festen med klassens B-unit i ettan.  Man blir lite sentimental, det blir man)

Nej inte bara därför. Anlednigen till att jag springer runt och gör vänner Chandlers lyckodans, ja den är inte fager men så HIMLA värd i detta ögonblick, hör i ihop med denna ramsa.
" Jag är färdig, jag är fri, med mitt förbannade arbete i humanbiologi.
Att historianprovet är på fredag, tja det skiter jag i!!!"

Andnöden har upphört. Over and out.



 


By the way, Ida har gjort det igen.
A: Men det är inte så jättesvårt, boken pratar ju bara om tre "Karl".
I: Jahaaaa, men Karl den 5:e var ju han i England iallafall.
A: Nej, men den 5:e var ju österrikare...
I: ÅÅmeh åh. Varför var det så många Karl för. Kunde dom inte döpas till något normalt. Tyyyp... Le
if?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA, underbar Ida kommentar.
Och en fråga; Innebär detta att du inte längre är ett vandrande minfält?

2007-11-07 @ 23:47:30
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: ida - igen

alltså. blond blondare ida.
folk måste tro jag är dum i huvet.
fast det kanske jag är? nääe. bara lite... efter.
har förrästen fått mejl från en långhårig kille ;]

2007-11-09 @ 23:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0