Pocahontas och Polacken.

image49
Ja ibland kan hon vara riktigt underhållande den där Sofia.

Imorse hade jag sovmorgon, men som vanligt vaknas det klockan åtta, Cirkusen är redan inne på uppvärmning.
Speciellt Pocahontas som säger att jag ska hålla mig undan.
Vi ska få finbesök.

Han kommer, en lång och ståtlig polack med ett  namn man inte kan uttala. Jag uttalar mig iallafall fint i morronfrilla och nattoutfit 
" Hej, Andrea. Tja, jag ser inte alltid ut såhär".
Han hade bra handslag, torrt och taaajt.

Hinner med en hel del ärenden på dagen, sedan åker jag syrran iväg och handlar.

Müslibak och tårtfika.
Träning.

VI FASTNAR I DET GUDS FÖRGÄTNA P-HUSET I EN HEL TIMMA!!!!
Och som vi brukar säga.
Det var sjukt ovärt.

Nu har jag iallafall duschat och gjort inpackning, håret luktar bamsetandkräm.

Jaja, slutsats efter denna dag:
Sofia borde ha fler killar här, livet som storasyster blir liksom lite kryddat.

Pocahontas och Polacken- Det är fina grejer det.

Kommentarer
Postat av: Polacken

Alltid lika kul med tidiga finbesök, dagen man har sovmorgon... elr? Trevligt att jag, tillsammans med din underbara syster(aka pocahontas?), lyckades krydda till din vardag en aning. Är dock lite oense om idéen med fler killar...

/den ståtliga o "handtorra" polacken

2007-11-13 @ 23:03:44
Postat av: s t i n a

ey,jag saknar dig!

2007-11-14 @ 09:15:37
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0