Sticky Fingers

image45

Just  nu är det mycket.
Så mycket att jag inatt inte kunde sova för jag såg en blank whiteboard framför mig när jag blundade, som genast fylldes med klotter med svart, bred vanlig penna. Det kom bara mer och mer och det gick ju inte bort för det var ju ingen whiteboardpenna. PANIK. Nattens I-landsproblem.

Så ja, jag har lite andnöd för tillfället. idag kom Stina med extraluft på lunchen, danke.
Ska även träffa min göteborgsvän en snabbis ikväll.
Man måste ju ta chansen när man har finbesök. En rikig kändis.
Han spelar tillsammans med de andra killarna i immanu elSticky Fingers i GBG på onsdag. Do not miss.

Must return to my lovers,Charles, Karl, Sigismund och Gustav.
Vasa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0