Stockholm i mitt hjärta


Jag hatar att säga detta. Men jag har en sak att erkänna. Jag älskar stockholm!
Pulsen, människorna, tunnelbanan, långa öppettider och Pressbyrån som har Ben & Jerry i kulglassform.

Praktiserar på Dermarome, Sveriges ledande leverantör för hudvård och makeup till salonger och SPA. Är på marknadsavdelningen där cirkus 40 pers hittas på ett kontor vägg i vägg med centralen. And I loooove it.
Jar idag blivit ansvarig för att produktfotograferingen för i.d bare minerals går rätt till, så jag har alltså provfotat, skrivit intruktioner till fotografen med mera med mera. Sitter på samma kontor som deras Art Director & Copy, som pluggat på Bergs och Beckmans. I am in heaven.

Bor mitt ute i ingenstans hos Jessicas släktingar som varit så vänliga att ta sig an mig. Jessica sover när jag går till jobbet och jag sover när hon går. Men när jag kom hem idag väntade en kladdkaka på bordet, ja hon är fin den där Jessica.


Igår var jag och extramamman Sanna från sigtuna på stan och kollade in utbudet av balklänningar. Det var snåålt. Jag tycker som sagt att allt det där är så himla upptrissat men jag går ju inte gärna naken.

Nu ska jag och familjens snarkande hund ta plats i bäddsoffan i det lilla, lilla huset i den svarta, svarta skogen utanför den stora, stora staden.

Jag trivs.

Kommentarer
Postat av: Boysheroesm

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2008-02-16 @ 09:09:26
URL: http://boysheroesm.blogspot.com
Postat av: Oveellinor

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2008-10-31 @ 13:16:02
URL: http://oveellinor.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0