The return to Turkland

image34

Vänta, har vi sett den bilden innan?
Ja det har vi sannerligen. Imorgon 06,25 utgår pesets fototreor till Istanbul, Turkiet.
DETTA är något att se fram emot, det må jag säga.

Idag har det fixats och snart infinner sig Fanny här på Hotell Olofsson och imorronbitti kommer Taxi- Ida och hämtar oss. Det kommer ju gå som smort.

En resa som denna kräver en del förberedelser och packning.
Därför blev jag inte så förvånad när det kommer ett sånt här sms:

"Hallå, är det någon som tar med sig plattång till turkiet?"från okänd avsändare.
Med ett leende svarar jag med tanken Tjejer asså... i bakhuvudet.
"Vem frågar? Fanny tar med sig plattång i vanlig ordning, kram Andrea"
Efter fem sekunder kommer svaret.
"Sebastian...:)"

Åh, han är för härlig. Och denna långhåriga hingst ska med på vårt plan. Lycka!



Nej vet ni vad, nu har jag bättre saker för mig. Det vankas lax och det är ju skitgott.

På återseende,när jag kommer tillbaka luktar jag antagligen kebab och ser ut som en moské. Puss heeej.

PS. Tjejer, tack för igår. Det var riktigt fint. Stina, akta för whiplash.DS.

Kommentarer
Postat av: s t i n a

andrea njut & hoppas du får det för härligt i turklandet :) har saker å skvallra om sen när du är hemkommen!

2007-11-18 @ 23:56:17
URL: http://stinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0