Glad idag

Hej och hallå.
Ännu en blogg är skapad, har ett antal sedan tidigare men har ej vart en trogen bloggare så jag har glömt bort hela högen. Men nu ska det bli ändring! Om inte annat kan det ju vara skoj att läsa för egen del. Måste dock sätta mig ner någon dag när jag har inperation och designa om lite. Måste ju utnyttja mina enorma mediakunskaper.Nåja...

Dagens lunch avslutades på ett mycket överraskande sätt. Mattanterna hade ställt fram en stor vagn med frukt, och många elever,men mest jag , satt och stirrade på denna för att de snart skulle säga "ja, frukten är till er, ta en stackars lilla flicka som inte gillar spenatsoppa". När jag gett upp hoppet känner jag att mattanterna stirrar på mig från sitt bord. Nu kommer det, äntligen tänkte jag. Men icke. " Väldans vilka läcka glasögon du hade då" säger den ena "Oh ja visst har hon!" sa de andra i kör. Man tackar tänkte jag. Den kommentaren slog bananen.

Sitter nu med Oh Laura och te. Och alla judar i boken. Det är grejer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0