Besviket barn på provmorgon

Det var med lätta steg jag hoppade upp ur sängen när klockan ringde. I med youghurten, blåbären och jordgubbarna, njut inte för all del. Var inte ens intresserad av vad ÖP hade att säga om gårdagens spelningar. Det enda som var av minsta intresse innan min dagliga tur kring lilsjön var THE TESTRESULTS.

Yes, ni vet när jag levde isolerad i sisådär någon månad innan studenten och alla andra kastade vattenballonger. Ni vet när ni undrade "vad faaan jag håller på med?!" så där i slutet, kan hon intre bara släppa pluggisfasonerna nån gång.
Jag har inte heller vetat vad jag häll på med, ja tills idag då.

Men icke än. Nej, resultaten av The Cambridge Exams släpps inte förrens 13,00, UK time.
But thank you, fuckers.

Jaja, det är alltid bra att öva på det här med att vänta....

Igår lämnade jag och mamsen alla kids och solgalna systrar och pappor och begav oss till en stad i YRANyra. SÅ himla nice, några besök hos kollegor, lite shopping, oj, där står visst Lykke Li och spelar, vi sätter oss här i solstolen vid vattnet och lyssnar.

Och självklart lite rosé på det.

Kvällen sedan såg ut som den tidigare, allså, grill och glass. Det går som sagt ingen nöd på mig.

Nej nu måste jag ut och slå mina springrekord. Moha. Puss.

(missförstå mig rätt. Jag går hela rundan tills jag upptäcker att jag nog kan slå förra dagens tid. Då lägger jag på spurten från ICA. Cirka 400 meter.

Springa är ett onödigt påfund..haha.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0