I don't want to rub it in...

..but I am the best.

" Tejk the night, oh bejbi, aj am the rajt. In chuch is the prest, aj am the bäst, ju can fuck the rest, now shall it be fest.

So are it."

Ja, du Bert, jag kan ju bara hålla med dig om att det ska festas och firas för, *dudududuuuuududuuuu"
JAG KLARADE CAMBRIDGE EXAMEN!!!

och inte nog med detta.

JAG FICK FINFINT BETYG.

Som sagt, I don't want to rub it in, men jag är nöjd. Jag kämpade faktiskt ett helt bövla år med denna engelska C kurs, som utöver detta diplom inte gav mig ett jota. Om man bortser från magsår, huvudvärk och avsaknad av fritid.
 
Ni behöver inte fatta. Det räcker med ett "Grattis".

Dagen har pågått utan större utsvävningar. Det blev en till promme, lunch på den fantastiska golfresturangen och sedan har jag gjort allt för att undvika sol och värme. Farmor rapporterade just att Östersund har haft flest soltimmar den här veckan, så så himlans lätt är det ju inte.

För det kliar. Och kliar, jag blir gaaaaaalen. Pappa åkte till apoteket och köpte några starka pills och then and there kände jag mig som en riktig addict. Kartongen slets upp, på den där det stod att ett piller räcker ett dygn.

Jag tog tre.

Och sen tog jag lite rosé.

Och sen var det bra med det.



Kommentarer
Postat av: lisabeth

GRATTIS!

2008-08-02 @ 01:38:02
URL: http://lisabethhh.blogg.se/
Postat av: Sarah

2008-08-02 @ 15:14:43
Postat av: Sarah

Grattis!

2008-08-02 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0