Magmodellen annnorlunda

Idag har jag haft en konstig magkänsla hela dan. Det kan bero på att jag skulle förändra min magkänsla, eller rättare sagt magutseende. Jag har opererat bort en liten prick på magen som ska iväg på odling, maha, hur skumt låter inte det.
Alla som känt mig ett litet tag vet att min största skräck är typ...sprutor. Så min högra hand Stina fick offra sin högra hand när bedövningssprutan skulle in. Farbror doktorn sa att jag fick en VIP- nål. En sån som dom har på bäbisar. Och sen sa han att jag var en "dogtigh flickah" haha, jag kände mig som fem små år,haha. Men jag hade ju laddat med gulle lunch med gulle Stina. Och hon är minsann en riktig hårding.

Nu får jag inte träna på fem dagar, så varsegod, alla ni som tycker jag alltid är hurtbulligast av alla, nu kan ni gotta er i att ni minsann kommer vara värst.

Men njut ordentligt. Fem dagar går fort när man har roligt...;)

Jobba, jobba, hålla i en makekurs, hem, kolla film,äta den obligatoriska banan, bregott, knäckemacka. Nu sömn.
By the way  har alla livsmedel höjts i pris, alla utom bananer. Halleluja!
Och inte nog med det. Nu får man döpa sitt barn till "Banan"
Det låter ju fint, om man pratar om sin bäbis..." åh, nu längtar jag hem så jag kan gosa med bananen..."

hahahahahahahahahaahah...

Är jag störd?


Kommentarer
Postat av: stina

DU ÄR STÖRD! hahaha tur att jag älskar dig ändå (:

2008-08-21 @ 10:20:42
URL: http://stinah.blogg.se/
Postat av: Sis

Hahahah, this one actually made me laugh... good job ;D

2008-08-21 @ 22:28:21
Postat av: Ida

Haha, älska att bananen inte höjs! JA. Du och jag och bananen. Tack för idag honey!

2008-08-21 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0