Ny morgon gryr...

...och  hon har sovmorgon till klockan 08.00. Men vaknar Andrea då? Nähärå, klockan 06.15 slår hon upp sina blå och känner att du är det färdigt.
Min skol och sovklocka har inte ställt om sig ännu och det är väl för väl det. Än är jag inte riktigt vuxen, mohö.

Jamen då hade man ju tid att laga lunch, hatar egentligen matlåda men när det är tacos kan man göra undantag. Kaffit i lugn och ro tillsammans med bloggen. Läste igår att det var ute att blogga men det skiter jag i. Min ytterst trendmedvetna lillsyrra har inte kommenterat det än så då är det väl bara att köra på.

Igår jobbade jag så det sjöng om det. Och sålde som smör i solsken. Det var en bra dag i burren helt enkelt. Sedan kom fröken Ahlner och hämtade mig och vi gick och hobbyåt på Wayne´s (eller veeejnes som oliven säger). Sedan anslöt sig Fina Stina till oss och sedan begav vi oss till twin för att möta upp ludde med vin. Men jag stod över vinet, har ju mina vita hela två veckor nu, haha, vet ej om det hålls tills imorron men det var ju ändå bara torsdag igår. Men iochförsig ska man väl leva varje dag som den var den sista...

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men jag har tagit på mig mina "skinny jeans" och då kan ju vad som helst hända...=)

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0