Semestern i ett pajskal



Dra på trissor, jag har gjort en paj!
Och den var faktikst sketagod!
"Den goaste paj jag ätit", sa Sofia (och hon har ätit typ...två?)
Det var ju så att jag skulle vara vaken i ottan för att någon gång ellan 9 och 11 ta emot mina muskliga män. Så i väntas tider gjorde jag vad alla normala människor gör en måndagmorgon. Paj.

Sedan var det slött. Promenad en timma, bubbelbad med hårinpackning, peeling och mask med Enya som ärat sällskap. Detta var ju så utomordentligt arbetsamt att jag somande. Och blev kvar där. Helgen lämnar sina spår, minst sagt.

Och på tal om helgen så var det ju en speciell dag. I fredags firade jag och Stina ettårsdagen med buller och bång. För exakt ett år sedan tog jag körkort ocg firade detta på Twin Ciry. Där satt en kaxig dam som brände hål i mina tights med sin cigg. "Mohahah" tänkte hon, "Va faaan!" tänkte jag, och ljuv vänskap uppstod=)

Så i fredags lunchade vi på nappes, åkte hem och bakade choklad och hallonmuffins, fikade och fick sedan sällskap av Johan och muffinmonstret Sofia. Seeeen åt vi igen, hämtade familjebricka på Liban Deli. ( ja vi är bra på att äta).
Sedan när vi satt och jäste med mor och far Hallbäck- Olofsson sa mamma "Näää, nu tar ni och fixar till er och går ut på stan"

Sagt och gjort, snabbfix, hem till stina, dela flaska vin och sedan avslutades kvällen på den plats där allting började...



Muffinsmys på "uteserveringen"
                                                                                
















Annat mys på annan uteservering
 


Gustav gillar att vara med, haha



Mera party på lördagen


Kommentarer
Postat av: s t i n a

tack för världens bästa fredag!

2008-08-12 @ 11:43:52
URL: http://stinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0