Social med Chicksen från Skillingaryd

Idag har det hänt grejer.Not. 
Eller  jo, men inte i raketfart icke. Vaknade av mig själv vid 10, och ni som sovit med mig vet att det i princip aldrig händer. Men men, tar på kläder och åker med mor ner till gymmet. Körde ganska hårt idag faktikst,very nice. Hem, banan och keso, ut och gå en sväng för att provgå de nya låtarna. Lurre och lite slöande för att sedan åka ner och långfika med Ida och Sarah som man inte ser allför ofta. En kaffe gick vidare till kaka som till slut blev macka och te. Vi är ganska bra på att tjattra vi.

Igår höll jag på ungefär likadant på dagen, men på kvällen bjöds det på Amadeus på Stinas altan. Åh, min fina vän, alla borde ha en sån som Stina.
Tjejsnack och sedan vidare till Twin ( I know...)för mera tjatter. 
Kvällen avslutades med Ben and Jerrys. Thank you.

Det är en partyhelg som väntas och även om vi är trötta på twin får man väl göra det bästa av situationen, eller hur?
Lite vin så blir det nog finemang. 

Jag hatar bärbara apple datorer, jag fattar naaaaada, så jag avslutar här.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0