Swollen

Hallå hallå jag vill ut och gå.
Men detta jag "inteh fåh"
för farbor doktorn med peruk,
tjock och grå.

Känner mig svullen som en annan bulle
inte konstigt för här är det sannerligen
inte full rulle. "Skinny jeans", yeah right.
Jag måste nog byta size, perhaps I might.

Eller så tar jag på mig rymliga velourdress,
och parkerar mig i soffan, yes yes.
Dregla över Heath Ledger på teve.
Han är så jäkla snygg, det måste jag medge.

Fredagskväll i lugnets sken, med svullen kropp
och otrötta ben? Men någon gång ska man väl
mysa, trots att Sanna ligger därnere och vägrar
sluta nysa. Jobba imorron, jag ska nog allt vila.
Heath är het, nu måste jag ila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0