Trio på Twin

Då var man hemma igen. Och det är så jätteskönt.
Idag har det vart rallydag i regnet. Vaknade av regnet, skulle bestämt gå ut och gå, i regnet. Tänkte att et måste ju gå över.
Men det gjorde det ju intem så jag plaskade på en timme. I regnet.

Ner till stan för klippning. En HEL centimeter denna gång. Håret känns ett kilo lättare, allra minst. Hemska, kortklippta tider=)

Upp på A6 för lunch med luggen, alla var ju där idag. Should have figured...
Hämtade Oliven på fritids och sen hade vi mysig systereftermiddag. Bibblan, maxi och sen fika med tända ljus.Ibland är hon go den där bjärven.

Kvällen avslutades med Sara och Stina på Twin. De drack vin och jag...körde bil. Härligt att vara hemma och träffa FIna Stina igen, känns länge sen.

VÄNNER jag har SAKNAT er!

Hela veckan är redan uppbokad, ni har skött er bra. pusspuss 

Andrea : Tycker du han är söt?
Olivia, 8år: Nej. (Lång tystnad )Jag har inte så himla mycket smak för sånna dära glasögon han haaaaar...

Kommentarer
Postat av: s t i n a

skönt att ha dig i jönnet igen :)

tack för igår!

2008-08-05 @ 10:58:48
URL: http://stinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0