Cirkus Olofsson firar jul

Och i vanlig ordning blir det en massa bilder. Så nu,när resten av patrasket sitter och spelar kortspel som jag är för rastlös (och dum enligt somliga...) passar jag på att njuta av min julklapp.


NU BLIR DET SKAMLÖS REKLAM!

Julfrukost hos Farbror Magnus med familj, Marika, Martina och Markus samt kusinernas mormor Marianne.
Finn fem M.


De stora barnen har redan fått sina paket så de är måttligt intresserade...


Magnus är priceless. Kolla bara på honom. Posen efter att ha tänt alla ljus, haha.


Givetvis efterföljs frullen av en promme.


Pappas nya kamera användes flitigt.



God Jul allihopa önskar Andrea och oidentifierad Nisse.

När det  var dags för julens största pina, julbordet, drog jag som vanligt mitt strå till stacken
och gjorde en bubblare. Årets nyhet får nog stanna för självaste farmor bad om receptet.
Succes! Glory! Fame!



En äppel och ruccolasallad med rödlök och valnötter toppad med granatäpple samt citron.
Yeah.

Nu är det dagt för ris à la pompa. Som ris à la malta fast med ett litet tillägg- banan.
Så gör vi hos Cirkus Olofsson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0