Det är den 17:e för sjutton!

Herre jisses, vad tiden går. Jag jobbar torsdag, fredag, lördag, åker till Norrlan på söndag, VAKUM EN VECKA, kommer hem den 29:e, nyår, födelsedagsfest den 3:e, släktfest den 6:e , 20-årsdag den 7:e och vips är det den 9:e och då flyttas det.

Bonde med Stina ikväll och julfest med jobbet imorgon. Lilljulafton på lördag, åh vad jag älskar planering och uppbokning!

Igår var Sarah hemma hos mig och vi fixade och trixade. Mitt i alltihopa kommer Olivia in och skriker, "Andrea, du har fått en luktpåse i paket på posten, men jag har öppnat den åt dig!!"

-NEJ, FÖR I HELVETE!, skriker jag.
Så fort jag såg en en liten lapp med frimärken på i ögonvrån, visste jag direkt vad det var för något.
Årets brevlådehappening.
Som är en ära att få och en upplevelse att öppna.

Idas julkort hade anlänt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken ära! Årets brevlådehappening är inte ett dåligt betyg. Att lilla Olivia blir insiprerad gör mig lycklig. Hälsa henne att vi gör ett samarbete nästa år!

2008-12-17 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0